13.04.2017
II KRAJOWY KONGRES SEKRETARZY - Kraków, 29-30 maja 2017 r.

Krajowy Kongres Sekretarzy jest przedsięwzięciem skierowanym do sekretarzy samorządów terytorialnych z całej Polski. Jego celem jest integracja środowiska sekretarzy i wymiana doświadczeń wynikających z różnych modeli i stosowanych praktyk zarządzania w samorządach terytorialnych. W zamyśle organizatorów doroczny Kongres ma być także miejscem debaty z przedstawicielami władz centralnych, którzy mają bezpośredni wpływ na przepisy prawa oddziałujące na funkcjonowanie samorządu lokalnego. Pierwszego dnia, podczas sesji plenarnych, omawiane będzie wykorzystywanie przez administrację publiczną technologii informatycznych i komunikacyjnych w relacjach z obywatelem oraz problematyka cyberbezpieczeństwa w administracji publicznej. Zaprezentowane zostaną także dobre praktyki w tej dziedzinie.
W trakcie Kongresu przedstawione zostaną wnioski z raportu „Realizacja usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego – ograniczenia, możliwości, rekomendacje” opracowanego przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej w partnerstwie ze Związkiem Miast Polskich, Związkiem Gmin Wiejskich Rzeczpospolitej Polskiej oraz Związkiem Powiatów Polskich dla Ministerstwa Rozwoju.
W programie drugiego dnia Kongresu pod hasłem „Profesjonalny urząd gwarancją rozwoju regionu” zaplanowano sesje panelowe nt. zarządzania zasobami ludzkimi, protokołu dyplomatycznego oraz zagadnienia partycypacji społecznej w administracji publicznej.
Aktualne wiadomości na temat wydarzenia i informację o zgłoszeniach na Kongres można znaleźć na stronie:

www.kongressekretarzy.pl

WSPÓŁPRACUJEMY Z

Copyright © FRDL - Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej

Realizacja: Trol InterMedia